Wednesday, 10 August 2011

Tragedi buka puasa


credit google

 entri kali ni buat me brjge2 utk bli mknn di bzr ramdhan
nak tau lbih lnjut klik <ini>
kanak-kanak yg tak berdosa jd mgsa
smpi membawa kpd maut
kpd peniaga di luar sana,
me taw korang nak untung
tp if berniaga tu,berniaga lah secara elok
jgn mknn hri ini kau jual esok hari
me prnh terkena
tgok kuih tu cntik molek
tp bile dah mkn hancusssssssssss
if rase xsdp xpe la
boleh dimaafkan lg
yelah, bln posekn, mne bole rase2
tp kalau dah basi tu mcm mne plak??
lg 1, kebersihan pon kena jage
senang cerita jagalah segalanya dri A - Z
sekali kau buat onar, lepas tu jgn hrplah pelanggan nak dtg lik.

*harga makanan tak sesedap harga yang di jual.
dah dkt 2mggu kite berpuasa tp me tak prnh lg bli mknn d bzr ;)

4 kata-kata semangat:

Cik Ca'ah said...

harga mahal. kadang2 makanan pun tak sedap. huhu

aziyati saidin said...

jd msk sndri lg jimat kn..;)

cucu umie said...

ayie xsuka sgt pi bazar.. malas nak sesak2..hehhe

aziyati saidin said...

samalah kite.baik duk rumh tolg ibu msk.

me...

My photo
Klang, Selangor, Malaysia
takot air,tak suke ingat tarikh,
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Powered by Blogger